Akcesoria biurowe
-
Klipy do akt Grand 32 mm 12 sztuk
Cena Netto: 2,48 zł Z Vat: 3,05 zł -
Klipy do akt Grand 41 mm 12 sztuk
Cena Netto: 4,46 zł Z Vat: 5,49 zł -
Klipy do akt Grand 51 mm 12 sztuk
Cena Netto: 5,60 zł Z Vat: 6,89 zł -
Leitz Zszywki Electric E1 A'2500
Cena Netto: 7,50 zł Z Vat: 9,23 zł -
Nawilżacz gąbkowy Ico
Cena Netto: 1,99 zł Z Vat: 2,45 zł -
Nóż do kopert Dox z drewnianą rączką
Cena Netto: 5,08 zł Z Vat: 6,25 zł -
Nóż do kopert Eagle
Cena Netto: 4,54 zł Z Vat: 5,58 zł -
nóż wielofunkcyjny lob 50 bantex
Cena Netto: 7,37 zł Z Vat: 9,07 zł -
Nożyczki biurowe Grand bursztynowe
Cena Netto: 4,55 zł Z Vat: 5,60 zł -
Nożyczki Donau 16 cm
Cena Netto: 8,50 zł Z Vat: 10,46 zł -
Nożyczki Donau 20,5 cm
Cena Netto: 10,20 zł Z Vat: 12,55 zł -
Nożyczki Donau 25,5 cm
Cena Netto: 12,99 zł Z Vat: 15,98 zł -
Nożyki biurowe Bantex 18 mm bez prowadnicy
Cena Netto: 4,20 zł Z Vat: 5,17 zł -
Nożyki biurowe Bantex 9 mm bez prowadnicy
Cena Netto: 1,30 zł Z Vat: 1,60 zł -
Nożyki biurowe Donau 18 mm z prowadnicą
Cena Netto: 10,99 zł Z Vat: 13,52 zł -
nożyki biurowe eagle 9 mm z prowadnicą
Cena Netto: 3,14 zł Z Vat: 3,86 zł -
Numerator Eagle 6-cyfrowy
Cena Netto: 83,51 zł Z Vat: 102,72 zł -
Numerator Eagle 7-cyfrowy
Cena Netto: 91,90 zł Z Vat: 113,04 zł -
Numerator Eagle 8-cyfrowy
Cena Netto: 95,84 zł Z Vat: 117,88 zł -
Numerator Reiner 6 cyfrowy
Cena Netto: 175,20 zł Z Vat: 215,50 zł -
Numerator Reiner 8-cyfrowy
Cena Netto: 232,00 zł Z Vat: 285,36 zł -
Numerator samotuszujący Trodat 4846
Cena Netto: 36,00 zł Z Vat: 44,28 zł -
Pinezki Grand srebrne 100 szt.
Cena Netto: 1,99 zł Z Vat: 2,45 zł -
Pinezki Grand srebrne 50 szt.
Cena Netto: 1,10 zł Z Vat: 1,35 zł
Idealne miejscy pracy w biurze? To nie tylko wysokiej jakości komputer, ergonomiczny fotel i nowoczesne biurko. Równie ważne są drobne akcesoria, które stale powinny być w zasięgu ręki. Zaopatrując się w pełen komplet, oszczędzimy czas i nerwy.
Akcesoria biurowe, które warto mieć pod ręką
Często przypominamy sobie, że ich nie kupiliśmy, dopiero wtedy, gdy okazują się pilnie potrzebne - kiedy czeka do wysłania stos pilnej korespondencji albo trzeba zrobić szybki porządek w archiwum. Taka praca nie ruszy z miejsca, jeśli brakuje dziurkacza i zszywacza, spinaczy i klipsów, nożyczek i noży do papieru, pinezek, kleju czy taśmy klejącej.
Czasem bywa i tak, że wszystkie akcesoria są w biurze, ale nie możemy ich znaleźć. To drobne rzeczy, więc łatwo się gubią. Najlepiej trzymać je w jednym miejscu - umieścić w którejś z szuflad czy kupić specjalne organizery, które ustawione na biurku pozwolą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Gdy będziemy ich potrzebować, nie stracimy cennego czasu na szukanie.
Dobra jakość i hurtowe zakupy
Kupując akcesoria biurowe, warto wybierać jakościowe produkty. Niesprawny zszywacz zdenerwuje tak samo, jak jego brak. Drobne biurowe akcesoria mają także wiele usprawnień, na które warto zwrócić uwagę. Wgodniej będzie używać taśmy z podajnikiem, pracować z dziurkaczem zaopatrzonym w ergonomiczny uchwyt czy zszywaczem z antypoślizgową podstawą, dzięki której nie przesuwa się po blacie biurka. Do wielkich plików akt przeznaczone są nowoczesne, elektryczne dziurkacze i zszywacze.
Zresztą zszywacz to na każdym biurku artykuł pierwszej potrzeby. Wiekszość dokumentów wymaga na bieżąco solidnego spięcia i zapakowania do teczek i segregatorów. Dlatego producenci oferują te akcesoria w wielkim wyborze - od małych i uniwersalnych po zaawansowane z funkcją automatycznego docinania długości zszywki.
Akcesoria biurowe najlepiej zamawiać w hurtowej ilości, z uwzgędnieniem wszystkich przewidywalnych potrzeb pracowników. Warto pamiętać o tych drobiazgach, bo mają one istotny wpływ na spokój i komfort pracy w biurze. Czasem naprawdę diabeł tkwi w szczegółach.