Akcesoria biurowe
-
Klej w sztyfcie Donau 15g
Cena Netto: 2,56 zł Z Vat: 3,15 zł -
Klej w sztyfcie Bantex 35g
Cena Netto: 4,99 zł Z Vat: 6,14 zł -
Klej w sztyfcie Bantex 15g
Cena Netto: 2,36 zł Z Vat: 2,90 zł -
Klej w sztyfcie Bantex 8g
Cena Netto: 1,69 zł Z Vat: 2,08 zł -
Klej w sztyfcie Bantex 22 g
Cena Netto: 2,89 zł Z Vat: 3,55 zł -
Klej w sztyfcie Amos 8 g
Cena Netto: 1,95 zł Z Vat: 2,40 zł -
Klej w sztyfcie Amos 35 g
Cena Netto: 7,40 zł Z Vat: 9,10 zł -
Klej w sztyfcie Amos 22 g
Cena Netto: 4,99 zł Z Vat: 6,14 zł -
Klej w sztyfcie Amos 15 g
Cena Netto: 3,70 zł Z Vat: 4,55 zł -
Klej w sztyfcie 9 g
Cena Netto: 0,58 zł Z Vat: 0,71 zł -
Klej w sztyfcie 36 g
Cena Netto: 1,30 zł Z Vat: 1,60 zł -
Klej w sztyfcie 18 g
Cena Netto: 0,99 zł Z Vat: 1,22 zł -
Klej w płynie Pritt pen
Cena Netto: 4,10 zł Z Vat: 5,04 zł -
Klej w płynie ERB50 Pentel 50 ml
Cena Netto: 5,54 zł Z Vat: 6,81 zł -
Kasety ze zszywkami Leitz 26/8 5 kaset po 210szt
Cena Netto: 74,12 zł Z Vat: 91,17 zł -
Kasety ze zszywkami Leitz 26/6 5 kaset po 210szt
Cena Netto: 69,20 zł Z Vat: 85,12 zł -
Kasety ze zszywkami Leitz 26/12 5 kaset po 210szt
Cena Netto: 82,50 zł Z Vat: 101,48 zł -
Kasety ze zszywkami Leitz 26/10 5 kaset po 210szt
Cena Netto: 79,00 zł Z Vat: 97,17 zł -
Kaseta ze zszywkami Rapid 5050
Cena Netto: 144,50 zł Z Vat: 177,74 zł -
Gumki recepturki 60 mm Donau 0,5kg
Cena Netto: 15,90 zł Z Vat: 19,56 zł -
Dziurkacz Sax 618
Cena Netto: 223,50 zł Z Vat: 274,91 zł -
Dziurkacz Sax 518
Cena Netto: 47,20 zł Z Vat: 58,06 zł -
Dziurkacz Sax 418
Cena Netto: 40,99 zł Z Vat: 50,42 zł -
Dziurkacz Sax 318
Cena Netto: 30,10 zł Z Vat: 37,02 zł
Idealne miejscy pracy w biurze? To nie tylko wysokiej jakości komputer, ergonomiczny fotel i nowoczesne biurko. Równie ważne są drobne akcesoria, które stale powinny być w zasięgu ręki. Zaopatrując się w pełen komplet, oszczędzimy czas i nerwy.
Akcesoria biurowe, które warto mieć pod ręką
Często przypominamy sobie, że ich nie kupiliśmy, dopiero wtedy, gdy okazują się pilnie potrzebne - kiedy czeka do wysłania stos pilnej korespondencji albo trzeba zrobić szybki porządek w archiwum. Taka praca nie ruszy z miejsca, jeśli brakuje dziurkacza i zszywacza, spinaczy i klipsów, nożyczek i noży do papieru, pinezek, kleju czy taśmy klejącej.
Czasem bywa i tak, że wszystkie akcesoria są w biurze, ale nie możemy ich znaleźć. To drobne rzeczy, więc łatwo się gubią. Najlepiej trzymać je w jednym miejscu - umieścić w którejś z szuflad czy kupić specjalne organizery, które ustawione na biurku pozwolą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Gdy będziemy ich potrzebować, nie stracimy cennego czasu na szukanie.
Dobra jakość i hurtowe zakupy
Kupując akcesoria biurowe, warto wybierać jakościowe produkty. Niesprawny zszywacz zdenerwuje tak samo, jak jego brak. Drobne biurowe akcesoria mają także wiele usprawnień, na które warto zwrócić uwagę. Wgodniej będzie używać taśmy z podajnikiem, pracować z dziurkaczem zaopatrzonym w ergonomiczny uchwyt czy zszywaczem z antypoślizgową podstawą, dzięki której nie przesuwa się po blacie biurka. Do wielkich plików akt przeznaczone są nowoczesne, elektryczne dziurkacze i zszywacze.
Zresztą zszywacz to na każdym biurku artykuł pierwszej potrzeby. Wiekszość dokumentów wymaga na bieżąco solidnego spięcia i zapakowania do teczek i segregatorów. Dlatego producenci oferują te akcesoria w wielkim wyborze - od małych i uniwersalnych po zaawansowane z funkcją automatycznego docinania długości zszywki.
Akcesoria biurowe najlepiej zamawiać w hurtowej ilości, z uwzgędnieniem wszystkich przewidywalnych potrzeb pracowników. Warto pamiętać o tych drobiazgach, bo mają one istotny wpływ na spokój i komfort pracy w biurze. Czasem naprawdę diabeł tkwi w szczegółach.