Akcesoria biurowe
-
Zszywacz SAX 49
Cena Netto: 32,50 zł Z Vat: 39,98 zł -
Zszywacz SAX 39
Cena Netto: 20,95 zł Z Vat: 25,77 zł -
Zszywacz SAX 19 na zszywki no 10
Cena Netto: 11,10 zł Z Vat: 13,65 zł -
Zszywacz Rexel Odyssey
Cena Netto: 74,50 zł Z Vat: 91,64 zł -
Zszywacz Rexel Gemini
Cena Netto: 14,80 zł Z Vat: 18,20 zł -
Zszywacz Rapid HD210 do 210 kartek
Cena Netto: 498,60 zł Z Vat: 613,28 zł -
Zszywacz Rapid HD 70 do 70 kartek
Cena Netto: 178,50 zł Z Vat: 219,56 zł -
Zszywacz nożycowy Rapid K1
Cena Netto: 112,90 zł Z Vat: 138,87 zł -
Zszywacz nożycowy Leitz 5549
Cena Netto: 86,90 zł Z Vat: 106,89 zł -
Zszywacz nożycowy Leitz 5548
Cena Netto: 64,90 zł Z Vat: 79,83 zł -
Zszywacz nożycowy Leitz 5547
Cena Netto: 51,80 zł Z Vat: 63,71 zł -
Zszywacz nożycowy Leitz 5545
Cena Netto: 56,90 zł Z Vat: 69,99 zł -
Zszywacz mini Leitz 5517 na zszywki nr 10
Cena Netto: 14,50 zł Z Vat: 17,84 zł -
Zszywacz Maped Expert metalowy HD60
Cena Netto: 69,90 zł Z Vat: 85,98 zł -
Zszywacz Maped Essentials Mini Pocket 15K
Cena Netto: 6,80 zł Z Vat: 8,36 zł -
Zszywacz Maped Essentials 25K z krótkim magazynkiem
Cena Netto: 14,30 zł Z Vat: 17,59 zł -
Zszywacz Maped Essentials 25K z długim magazynkiem
Cena Netto: 18,30 zł Z Vat: 22,51 zł -
Zszywacz Maped Essentials Pocket 15K
Cena Netto: 7,60 zł Z Vat: 9,35 zł -
Zszywacz Maped Advanced 25K
Cena Netto: 18,30 zł Z Vat: 22,51 zł -
Zszywacz Leitz FC 5553 do 120 kartek
Cena Netto: 485,00 zł Z Vat: 596,55 zł -
Zszywacz Leitz FC 5523
Cena Netto: 99,99 zł Z Vat: 122,99 zł -
Zszywacz Leitz FC 5505
Cena Netto: 85,60 zł Z Vat: 105,29 zł -
Zszywacz Leitz 5504
Cena Netto: 105,00 zł Z Vat: 129,15 zł -
Zszywacz Leitz 5502
Cena Netto: 67,90 zł Z Vat: 83,52 zł
Idealne miejscy pracy w biurze? To nie tylko wysokiej jakości komputer, ergonomiczny fotel i nowoczesne biurko. Równie ważne są drobne akcesoria, które stale powinny być w zasięgu ręki. Zaopatrując się w pełen komplet, oszczędzimy czas i nerwy.
Akcesoria biurowe, które warto mieć pod ręką
Często przypominamy sobie, że ich nie kupiliśmy, dopiero wtedy, gdy okazują się pilnie potrzebne - kiedy czeka do wysłania stos pilnej korespondencji albo trzeba zrobić szybki porządek w archiwum. Taka praca nie ruszy z miejsca, jeśli brakuje dziurkacza i zszywacza, spinaczy i klipsów, nożyczek i noży do papieru, pinezek, kleju czy taśmy klejącej.
Czasem bywa i tak, że wszystkie akcesoria są w biurze, ale nie możemy ich znaleźć. To drobne rzeczy, więc łatwo się gubią. Najlepiej trzymać je w jednym miejscu - umieścić w którejś z szuflad czy kupić specjalne organizery, które ustawione na biurku pozwolą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Gdy będziemy ich potrzebować, nie stracimy cennego czasu na szukanie.
Dobra jakość i hurtowe zakupy
Kupując akcesoria biurowe, warto wybierać jakościowe produkty. Niesprawny zszywacz zdenerwuje tak samo, jak jego brak. Drobne biurowe akcesoria mają także wiele usprawnień, na które warto zwrócić uwagę. Wgodniej będzie używać taśmy z podajnikiem, pracować z dziurkaczem zaopatrzonym w ergonomiczny uchwyt czy zszywaczem z antypoślizgową podstawą, dzięki której nie przesuwa się po blacie biurka. Do wielkich plików akt przeznaczone są nowoczesne, elektryczne dziurkacze i zszywacze.
Zresztą zszywacz to na każdym biurku artykuł pierwszej potrzeby. Wiekszość dokumentów wymaga na bieżąco solidnego spięcia i zapakowania do teczek i segregatorów. Dlatego producenci oferują te akcesoria w wielkim wyborze - od małych i uniwersalnych po zaawansowane z funkcją automatycznego docinania długości zszywki.
Akcesoria biurowe najlepiej zamawiać w hurtowej ilości, z uwzgędnieniem wszystkich przewidywalnych potrzeb pracowników. Warto pamiętać o tych drobiazgach, bo mają one istotny wpływ na spokój i komfort pracy w biurze. Czasem naprawdę diabeł tkwi w szczegółach.