Akcesoria biurowe
-
Zszywki Eagle 23/17 op.1000 szt.
Wysokiej jakości zszywki polecane do zszywaczy Eagle Dowiedz się więcejCena Netto: 9,55 zł Z Vat: 11,75 zł -
Zszywki Eagle 23/15 op.1000 szt.
Wysokiej jakości zszywki polecane do zszywaczy Eagle Dowiedz się więcejCena Netto: 8,30 zł Z Vat: 10,21 zł -
Zszywki Eagle 23/13 op.1000 szt.
Wysokiej jakości zszywki polecane do zszywaczy Eagle Dowiedz się więcejCena Netto: 6,80 zł Z Vat: 8,36 zł -
Zszywki Eagle 23/10 op.1000 szt.
Wysokiej jakości zszywki polecane do zszywaczy Eagle Dowiedz się więcejCena Netto: 4,50 zł Z Vat: 5,54 zł -
Zszywki Duax
Zszywki Rapid DUAX,1000 szt do zszywacza DUAX.
- Zszywki Rapid produkowane są z materiałów o najwyższej jakości.
- Końcówki każdej ze zszywek są specjalnie zaostrzone, by nie zginać się i łatwiej przebijać zszywany plik.
- Ponadto, zszywki pokryte są specjalną powłoką galwaniczną zapobiegającą korozji.
- Zszywki Rapid sa zaprojektowane i wykonane w sposób gwarantujący ich niezawodność.
- Zalecane do wszystkich zszywaczy nie tylko Rapid.
- Zszywają od 2 do 170 kartek ( w zszywaczu DUAX)
Cena Netto: 34,90 zł Z Vat: 42,93 zł -
Zszywacz Supreme SuperFC S50 RAPID
<b>Wyposażenie standardowe:</b> Dowiedz się więcejCena Netto: 73,30 zł Z Vat: 90,16 zł -
Zszywacz Supreme SuperFC S17 RAPID
<b>Wyposażenie standardowe:</b> Dowiedz się więcejCena Netto: 59,20 zł Z Vat: 72,82 zł -
Zszywacz Supreme S27 RAPID
<b>Wyposażenie standardowe:</b> Dowiedz się więcejCena Netto: 49,20 zł Z Vat: 60,52 zł -
Zszywacz SAX 49
Mały zszywacz biurowy wyposażony w plastikowe ramię oraz podstawę o wysokiej wytrzymałości. Zszywa jednorazowo do 25 kartek. Głębokość zszywania 65 mm. Rodzaj zszywek - 24/6, 26/6. W komplecie 2 opakowania zszywek 24/6. Pojemność: 160 lub 200 zszywek. Dowiedz się więcejCena Netto: 32,50 zł Z Vat: 39,98 zł -
Zszywacz SAX 39
Mały zszywacz biurowy wyposażony w plastikowe ramię oraz podstawę o wysokiej wytrzymałości. Zszywa jednorazowo do 25 kartek. Głębokość zszywania 55 mm. Rodzaj zszywek - 24/6, 26/6. W komplecie 2 opakowania zszywek 24/6. Pojemność: 120 lub 150 zszywek. Dowiedz się więcejCena Netto: 20,95 zł Z Vat: 25,77 zł
Idealne miejscy pracy w biurze? To nie tylko wysokiej jakości komputer, ergonomiczny fotel i nowoczesne biurko. Równie ważne są drobne akcesoria, które stale powinny być w zasięgu ręki. Zaopatrując się w pełen komplet, oszczędzimy czas i nerwy.
Akcesoria biurowe, które warto mieć pod ręką
Często przypominamy sobie, że ich nie kupiliśmy, dopiero wtedy, gdy okazują się pilnie potrzebne - kiedy czeka do wysłania stos pilnej korespondencji albo trzeba zrobić szybki porządek w archiwum. Taka praca nie ruszy z miejsca, jeśli brakuje dziurkacza i zszywacza, spinaczy i klipsów, nożyczek i noży do papieru, pinezek, kleju czy taśmy klejącej.
Czasem bywa i tak, że wszystkie akcesoria są w biurze, ale nie możemy ich znaleźć. To drobne rzeczy, więc łatwo się gubią. Najlepiej trzymać je w jednym miejscu - umieścić w którejś z szuflad czy kupić specjalne organizery, które ustawione na biurku pozwolą mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Gdy będziemy ich potrzebować, nie stracimy cennego czasu na szukanie.
Dobra jakość i hurtowe zakupy
Kupując akcesoria biurowe, warto wybierać jakościowe produkty. Niesprawny zszywacz zdenerwuje tak samo, jak jego brak. Drobne biurowe akcesoria mają także wiele usprawnień, na które warto zwrócić uwagę. Wgodniej będzie używać taśmy z podajnikiem, pracować z dziurkaczem zaopatrzonym w ergonomiczny uchwyt czy zszywaczem z antypoślizgową podstawą, dzięki której nie przesuwa się po blacie biurka. Do wielkich plików akt przeznaczone są nowoczesne, elektryczne dziurkacze i zszywacze.
Zresztą zszywacz to na każdym biurku artykuł pierwszej potrzeby. Wiekszość dokumentów wymaga na bieżąco solidnego spięcia i zapakowania do teczek i segregatorów. Dlatego producenci oferują te akcesoria w wielkim wyborze - od małych i uniwersalnych po zaawansowane z funkcją automatycznego docinania długości zszywki.
Akcesoria biurowe najlepiej zamawiać w hurtowej ilości, z uwzgędnieniem wszystkich przewidywalnych potrzeb pracowników. Warto pamiętać o tych drobiazgach, bo mają one istotny wpływ na spokój i komfort pracy w biurze. Czasem naprawdę diabeł tkwi w szczegółach.